JESUISTRESTRESFATIGUE

Fasiken vad trött jag ÄR! Bokmässan har dödat mig mentalt och fysiskt! Orkar inte fler griniga proffesorer och lärare..blä för bokfolk. ni suger!

Har precis ätit lax med sallad.gott med nyttigt. haha not. tar en öl och ler..myser lite och längtar till jul!

Klä granen och lyssna på christoffers julskiva som jag i smyg behållt och lyssnat på mitt i sommaren..baka pepparkakor, som blir brända, men ger dom till släktingar i julklapp..även om jag snart är 23 så är jag still the grandchild och då är det gölligt att bränna kakor.. dricka glögg, kasta snöboll (slaskboll i gbg) åka till stallet på julaftonsmorgon och mata hästarna, även om de flesta jag kommer ihåg har dött typ=( *tear* Pyssla med pynt i lägenheten, köpa fler onödiga julsaker för alldeles för mkt pengar.. Doften av polkagrisar,nejlikor och lussebullar. Sjunger högt till ALL I WANT FOR XMAS IS YOU och LAST XMAS, dansar med glitter i håret och slår in julkklappar!

ååååh jul jul strålande jul! kom snart så jag kan skutta i snön och behöva bada bella efter varje promenad för att hon skitat ner sig i slasken ute..

i julklapp vill ja ha en jävligt dyr väska, ny mascara, en utlandsresa och eeeeeeeeh...en ny skitstor TV! tackar!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0