LOOSER

FUCK!jag har blivit lurad! Har vart så jävla nöjd med mina skills i buzz..ppffff! jag förlorade igår igen!!!! Vafan är det här asså?! Hade vi inte druckit igår hade jag kanske kunnat vinna en gång iallafall! Samtidigt så typ visste jag att Johannes skulle spöa skiten ur mig..han kan ju sånt där som ingen annan visste fanns typ. vet inte om det är coolt eller töntigt. jag röstar för töntigt av den anledningen att jag förlorade=(

Idag har jag faktiskt motionerat! HAHAHA ja jag vet, trodde heller aldrig att jag skulle göra det. lol
Ikväll blir det jobb och sen hem och sova för jag börjar skiit tidigt på torsdag! Jag vill gå ut på torsdag, SVANEN! vem är med mig?!=)

På fredag ska vi fira Ninas födelsedag!! den klänningen jag ska ha är VAVAWOOOOM!!!

Nää nu ligger jag efter här!Måste hinna duscha och laga lunch innan jobbet!

puss på!



ja o nickie på push

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0