MISSEDYOUTODAY

FAN vilken helvetsdag jag har haft! Vi har haft så sjuukt mycket att göra och ja kände för att bara lägga mig ner på golvet och gråtavrålandes att JAG VILL DÖÖÖÖÖ!!!! Men lyckades bli löst en stund och kunde få en ciggpaus. Då saknade jag mitt ex ngt sjukt. Hans lugna röst, försök att få mig till skratt då jag är ledsen och hans gosiga kramar. Var så himla nära på att höra av mig bara för att få höra honom prata..men jag lät bli. Till vilken nytta? Även om det ska vara gött för stunden att kyssas,kramas,skratta,prata,disskutera och älska..så kommer det konstanta frågan-. Vafan händer sen? inget. nada. precis...alltså inte värt.

Snart kommer Louise hit och då blir det mys med lite godis och tv. massa skitsnack och öl till mig!

Är det konstigt att jag saknar? Saknar han mig? Tänker han också på det som var bra någon gång? Tänker han på mig överhuvudtaget? Tycker han fortfarande att jag är fin och skulle han titta på mig så som han gjorde förr?

Fråga mig inte ens varför jag frågar mig själv..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0