THAAAANKYOU

Asså Danmark var precis vad jag behövde! Har haft en fantastisk dag och kom hem lycklig med två flak öl=)
Har jag berättat att jag kommer börja jobba ute i gymnasieskolor? Jag ska åka runt och föreläsa om vikten av att vara med i facket(handels) Mina förhoppningar är självklart att kunna utveckla idén ännu längre..men det kan jag tyvärr inte gå in på här..MEN framtiden ser väääldigt ljus ut and im feeling good!

till Anonym som skrev :Ni kommer bli tillsammans igen...

tror inte det. vet inte om jag ska säga "tror tyvärr" eller "knappast"

Som sagt,även om det är väldigt mycket lättare än var det var för en månad sen, så är det lätt att falla tillbaka när man börjar fundera på alla fina minnen och stunder, saker vi lärt varandra och disskuterat, planerat i framtiden osv...men så är det

Appropå det...kusligt nog kändes det som att folk stirrade på mig på båten idag..som att dom visste att jag var hans ex (han jobbade där) men kanske var det inbillning?

Nä är det inte dags att styra upp fest hemma hos mig?Som förr, innan jag blev flickvänsbruden.. På den tiden var det full ös medvetslös..lets do it! kanske borde jag bara bjuda in mina killkompisar?haha kan bli kul...för mig.
Så otroligt glad att jag fått kontakten med så många igen och har fler att hänga,hitta på saker med..och att så många fina vänner håller ens hand på natten och låter mig sova på armen. <3


bild:stockholstreetstyle/fashiongirl

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0