MYBED

nu är jag hemma från jobbet. mår lite illa för jag är så trött, men ändå har jag inte förmågan att somna, blunda och bara slappna av. vet ju redan nu att om 9 timmar ska jag vara på jobbet igen..är med andra ord döstressad för att jag måste somna NU! konstigt att jag har levt med ångestattacker, svårt att släppa min kontroll.
får sova ensam inatt. det suger. ja längtar efter min kille...som btw (till AC) kom in med en Marc by Marc Jacobs klocka till mig för 2 veckor sedan,på jobbet då jag jobbade med en fruktansvärd förkylning. DET mina vänner kallar jag guld värt! världens bästa kille!! för marc jacobs fu nkar i alla lägen! lite som öl typ..bangar aldrig en öl
nu sova.i min LO tröja. fint

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0