ELLEORNOT

medan andra häftiga tjejor har gått på ELLEgalan i fina kläder o druckit glassiga drinkar..har jag vart med Denice på iraniefest! Min fina vän Nina hade examensfest och det var såååå jävla roligt! Har seriöst inte haft såhär roligt på...aa ja vet inte hur länge! Jättetrevligt, god mat och bra med dans..såklart...

Har hunnit med så jäkla mycket idag,storhandlat mat, vart på IKEA en snabbis o köpte fler burkar till köket att lägga i..hatar förpackningar,lägger allt i glasburkar.. sen var det hets hem för att duscha,stryka sminka o hej o hå..NU blir det sova..utan min älskling som vart hemma ikväll o pluggat.så jäkla stolt att han suttit hemma o pluggat en lördagkväll! saknar honom..att han inte ligger bredvid mig..för det är den bästa känslan någonsin..att få hålla om honom när ja somnar och vända mig om o störa honom när han sover på morgonen.. älskar att när ja sätter mig upp för att kolla klockan,så drar han ner mig i armen o säger nää kom babe..vi sover lite till.. älskar att tjivas o bråka på morgonen.. inte bråka som i bråka..utan retas o jobba sig.. han är underbar, min babe. vad skulle jag göra utan honom min J??

godnatt alles o hoppas att noi haft hälften så roligt som ja haft!!

ciaooo


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0