GOODNEWS

Det är allitd lika trevligt att träffa AC ovh hennes lilla prinsessa=) Mötet gick jättebra och jag är numera nominerad till LUK,som jag velat jobba med jättejättelänge! För er som inte vet så är LUK, Handels (facket) lokala ungdomskomitté! Gud vad roligt att få gå ut i skolor,gymnasiemässan osv för att prata med kidsen om vikten av att vara med i facket,kunna påverka och att inte ta våra löner,obtillägg och fördelar förgivet.

Jobbade sedan till tio och började må dåligt,håller på att bli sjuk..känner mig öm i kroppen och sliten.. Så nu blir det sängen och kolla STYLISTERNA där min gamla klasskamrat Caroline Sandström tävlar!

Imorn är en fullspäckad dag och det känns som att man aldrig är ledig längre..det är ju ngt varje dag! Ganska skönt faktiskt..det är liksom lite mitt sätt att hantera sorg/problem.. Full rulle, så hinner du inte stanna upp och känna efter typ!

pöss haj


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0