HAPPYGIRL

Hade en jättetrevlig kväll hos Thina med vänner igår! gött att få träna lite engelska med Liam också!

Åkte sedan hem till Nina och bella, för att vakna till nybakta scones och the! Kollade sex and the city 2 och bara göttade oss i soffan tills Denice kom och hämtade mig..Vi åkte hem till mig käkade pizza och sedan kom daniel och vi hade kafferep i köket..Har vart en sjukt bra dag idag trots omständigheterna.. Men som tur är har jag en förmåga att när jag bestämt mig för ngt..då har jag verkligen gjort det och då finns det inget som stoppar mig! Därför kommer jag nu att kunna må riktigt bra, köra stenhård träning och träffa vänner nu och kunna njuta av det! Visst kommer det säkert vara någon kväll där ingen kan umgås osv och jag kommer säkert att fälla en tår eller känna extrem saknad. men sånt går ju över..eller hur?

klumpen är borta så nu är det bara att köra mina vänner!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0