INEEDMORETIME

SHIT! jag behöver mer tid!! inte för mig själv eller tänka eller ngt sånt..utan jag behöver mer än 4 timmar om dygnet! Idag harjag tvättat,tränat,städat, fixat lunchlådor och jobbat till 23.30..gick hem för att rensa skallen o planera det jag behöver fixa.. Asså den här veckan är jag FULLbokad.. har vart så ett tag nu..det är jobb, sen träning..hinner träffa typ 3 pers i veckan o nästan aldrig J.. Han har skitmkt i skolan och ja har fullt upp med jobb o träning att ja kommer hem sent o går upp tidigt gör att det inte finns mkt tid över till roligt tyvärr..

Denna veckan MÅSTE jag;
ta mig till syrrans lägenhet o betala hennes räkningar, då hon är i USA
köpa en ny kalender
styra upp tjejkvällen på lördag
fixa nytt leg med J

snart kommer lönen! yej! välbehövligt..som alltid?

pöss haj



ge mig vår!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0