MUSTKEEPUPDATE

ja jag suger på att uppdatera bloggen!! men det har vart mycket under jul och nyår och jag var nära på att falla tillbaka i ångesten för drygt en vecka sedan..så nu försöker jag att göra så mycket roligt som möjligt! Nu börjar träningen på allvar igen och det är dags att lägga ner alkhol och dålig kost igen. Skja bli riktigt göööött faktiskt!

weeeeell. idag var jag på salongen och fixade håret! har gått omkring i ngn halvdassig brun färg i håret sen nyårsafton.. Jag kan liksom inte ha mellanbrunt eller vad man nu ska kalla det..antingen megablond eller möööörkbrun. Så jag har vart obekväm i den här färgen och varken ja eller stina kunde fixa resten av håret ngn annan dag.. så nu har jag massa blonda highlights i håret och är mer askblondbrunette..jättefint tycker jag!

Sen gick jag,J och syrran på stan och hittade en vårjacka till J..men det var tyvärr den vi hitta..inget mer nada! allt var ju stängt och det här vädret gjorde oss deppiga.. Jag o J fick efter många om och men ett bord på super sushi och kunde äta oss lite gladare. Sen blev det kaffepaus och efter det åkte vi till askim..han till sin mamma och ja till min mamma och pappa.. käkade...igen...och sen åt kex och ost och hällde i mig tre glas rött. tackar!

nu sitter jag här och är sjukt pepp på att göra ngt! köpa lägenhet NU, träna NU, städa eller vafan vet jag men NGT! dessvärre blir det snart sängen...

Imorn är det jobb jobb och jobb...10-19.30 och sen kanske ja våldgästar J och hans familj på kvällen..





fint va?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0