NIGHTYNIGHTY

Dags att sova nu vänner och ovänner! Älskar att somna till levande ljus och älskar att vakna med blommor i närheten! Därför blev jag extra glad när jag fick dessa vita tulpaner..och vitt är ju jag i ett nötskal när det gäller mitt hem!

Imorn blir det jobba,bodypump och sedan myskväll här hemma med middag och bakning! ja ska tydligen stå för bakningen och ni som känner mig vet at jag mer än gärna ställer mig och lagar mat, älskar det..men asså bakning har jag under mina år överlåtit till min första pojkvän som var/är kock eller typ min fina vän Nina, bakdrottningen!

men men...isabella godkände ju min cheescake hon gottade sig med i lördags från min lilla fest här hemma=)..vem vet..kanske går att äta utan att åka på magsjuka..

På fredag kan väl någon hjälpa mig att KOM IHÅG ATT BOKA TÅGBILJETTER till April!

åh känner bara för att sjunga högt AND IM FEELING GOOOOOD



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0