ROLLINGINTHEDEEP

Sorry för dålig uppdatering men har vart upptagen och inte haft tid att sitta ner vid datorn..

I fredags lunchade jag min moster och droppade nyheten..Skönt att fått ur mig det till alla och att det är offentligt. Att säga någonting högt hjälper på sitt sätt.. Efter lunchen åkte jag till salongen men Stina hade ingen tid över till att fixa fler slingor på mig,så jag blev upphämtad av Denice och Nickie, så vi kunde åka och handla till våran middag..Efter att vi handlat och hämtat hundar,lastat av osv osv så åkte gick vi till stan för att möta Isabella och fikade..lite tjejsnack och allmänt tjöt. På kvällen blev det god middag med vin och många skratt! Denice stannade över till nästa dag och såhär har det iprincip fortsatt.. har jobbat och sedan gått direkt från jobbet till att umgås med vänner,göra saker!! Fan vad jag har saknat att vara aktiv på det här sättet..istället för att bara vänta och vänta..

nu är jag på god väg att bli ledsen eller arg..så jag slutar att skriva nu.

Imorn ska ja träffa lollo som komit hem från USA! och redan på onsdag kommer johannes hem till sverige! fan va GÖTT,bokstavligt talat!

köss hej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0