TRYIT

Provade GRAZETTEs serum igår och shit vad bra det var! Har haft lanzas tidigare och det är inte alls lika bra. Lanzas serum använde jag till löshåret för att det skulle bli lent och glansigt samt reparea kluvna toppar. Men håret blev väldigt fett och du var tvungen att duscha håret senare på dagen. Så är inte fallet med GRAZETTEs serum! Det är verkligen as bra och kan verkligen rekomendera det! TRY IT

Nu ska jag snart åka till jobbet och kör fram till 17, sen ska jag fika med mina syster...verkar som att hon o hennes kille har bokat resa till grekland. JAG ÄR SÅ JÄVLA AVUNDSJUK!! Vill också ta J i handen och åka iväg och vara ensamma,bara vi två.

Efter fikat ikväll ska jag möta upp J. Inte setts på flera dagar så jag längtar ihjäl mig!

puss haj




grönt är jävligt snyggt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0