UTMANAD

Blev utmanad av AC..såhär kommer resultatet

Hur länge har du bloggat?
Jag hade en blogg innan den här på blogg.se och innan dess bloggade jag på Nattstad.se under sofie.m..och isåfall tror jag vi kan räkna sen kanske 2004 eller något..

Hur många bloggar återvänder du till regelbundet?
Ganska många..

ackadacka.blogg.se
heltfantastiskt.blogg.se
hannaojohn.streetstyle.se
hannamw.bubbelroom.se
kanal5.se/fridafahrman
kanal5.se/nataliekarlsson
shecity.se
kenzas.se
kisses.se
blondinbella.se
ellenclaesson.streetstyle.se
isabsson.se


Av de bloggar du läser, hur många är dagboksbloggar/ämnesbloggar?
Som ni ser ovan är de två första vänner till mig,sedan är det livsstil,mode och inredning

Tycker folk som känner dig att du är dig själv i din blogg?
Jag är nog lugnare,snällare och svär mindre i bloggen än verkligheten

Har du hittat en gräns för hur privat du vill vara i din blogg, eller tänjs den gränsen hela tiden?
hahaha med tanke på att jag har haft förhållanden som gått åt helvete pga bloggen så har jag uppenbarligen ingen koll på gränser.. Men jag skulle aldrig utelämna för och efternamn, personers hemligheter osv..

I vilken utsträckning bloggar du för att få bekräftelse?
Jag har ett stort behov av att skriva av mig om jag är ledsen,irriterad eller bara vill bli av med något..

Har du träffat människor irl. efter att ha träffat dom via bloggen?
Aldrig träffat någon via bloggen.

Tror du att det är skadligt för vissa personer att blogga?
Nej jag tror inte det kan vara skadligt att få skriva av sig. Om folk väljer att dela med sig av precis ALLT,så är det upp till dom. Men jag tycker inte det är okej att skada andra.

Hur ser bloggandets nackdel ut för dig?
öh va?

Tror du att du fortfarande bloggar om 2 år?
LÄTT! kommer prioritera bloggen framför mina barn och framtida make

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0