INSPOSP/SU2011

Är sjukt dåligt på att blogga just nu. typ som att någon bryr sig haha. försöker att jobba så mycket som möjligt för om 3 veckor åker jag och christoffer till london! yeeej! kan inte fatta det!! Har fått sjukt mycket gjort idag och då ska jag jobba om 3 timmar..fy fan va ja hatar att jobba sent..missar liksom hela myskvällen ju! kan inte träna,laga middag eller hitta på något. dock är det bra pengar.

ska gå till jobbet sen, då jag inte kommer hinna träna så mycket den här veckan.. åh ja vill verkligen bara att det ska bli vår, så man kan vara utomhus,promenera och orka mer!

här kommer lite inspiration till våren









Kommentarer
Postat av: Victoria

Jag bryr mig fina sofie <3 jag e inne varje dag för att se om du skivit nått nytt :) puss o kram

2011-03-15 @ 17:04:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0