21.37

klockan är sängdags och ja kollar på efterlyst..j är hos sin bror så jag är ensam tills på fredag. Idag åkte ja och mötte upp syrran efter jobbet för att köpa ngt fint till mamma..det var så snyggt att ja köpte det till mig själv också! Självklart! man får ju inte vara dum..Det blev fika och massa skitsnack=)
nu blir det godnatt! imorn är det torsdag=nästan fredag=typ helg!
imorn blir det en tripp till hovås för middag med mina föräldrar!
ska fan ta och köpa varsin onepiece till mig och j i helgen!det är fan dags!!
herpåre

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

NEEEEEEEJ!!!!! Inte onepiece. Så fult!!

2011-11-02 @ 22:21:29
Postat av: svar

praktiskt!!! om filippa kan få ha på sig sparkdräckt kan la ja också haha

2011-11-06 @ 11:28:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0