7KILO

jag vill bara meddela alla att jag gått ner 7 kilo och är jävligt nöjd, känner mig piggare idag och glad! fan va det går upp och ner men med lite tid så kommer jag att må riktigt bra och jag är på god väg! Egentligen så är det inte alls så jobbigt som det låter..för jag är så van vid att sova själv på nätterna och så van att vakna ensam..det är liksom inga problem. det är mer bekvämt att kunna planera sina kvällar och dagar som jag vill och inte ta hänsyn till någon annan. visst önskar jag att det hade sett annorlunda ut, missförstå mig rätt, tiden har liksom inte varit ett misstag och det har funnits bra stunder och jävligt bra tider, men att hålla kvar i något som inte är jag. nä det går liksom bara inte. jag är inte samma person som jag var då och har ändrats sjukt mycket. tack vare mitt egna arbete med mig själv och vi matchade inte. jag är vuxen, lever som en vuxen, tar ansvar för mig själv och går att lita på. Det är att vara vuxen för mig, att vara en person som man kan lita på, jag gör fan det bästa jag kan och ofta mer därtill.
igår körde jag 8an i skatås för andra gången den här veckan.. har 5 kilo kvar tills jag får fira fira! det tar längre tid än man tror..det är inget som är lätt eller går snabbt. man måste få det till en vardag, träna träna träna, men också våga låta kroppen vila..och det går inte att bara käka sallad och hålla på..vafan man måste ju få leva!
nu blir det stan och ikväll VIN!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0