TORSDAG

idag har vart en tung dag på jobbet..helt utvilad men ändå så trött och nedstämd. sånna dagar kommer jag att ha nu känns det som. skit på skit. mötta upp lollo på hennes jobb på eftermiddagen..blev BJUDEN på kaffe..händer aldrig att jag blir bjuden! och sedan knallade vi till min fina stina och drack vin och pratade hemma hos henne. nu är jag hemma..har duschat av mig den värsta smärtan och tittat mig i spegeln hundra ggr..min kropp mår kanon och har totalt gått ner 7 kilo nu..iofs så va ja fett fet haha förut..borde va nöjd med resultatet men mitt ansikte säger sanningen. jag är inte nöjd och inte glad. eller jo glad till och från men olycklig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0