WEEKENDLOVE

Har haft en helt underbar helg och har hunnit med en massa! Började fredagen med hundvakt och pizza med lillasyrran,lördag kickstartade vi med tidig frulle och sedan promenad i vårsolen med lilla hunden. Vi drack en drink på familjen och var på bio..söndagen var ändå bäst! Brunch i linnéstaden och shopping! Köpte en träningsjacka till utomhusbruk och ett nytt träningslinne i mörklila. är jättenöjd och vi avslutade dagen med kaffe på da matteo, som förr i tiden. Åkte hem och damög bort alla hundhår och tog en lång och välbehövd dusch.
men nu känns det inte lika muntert längre..för nu har jag inget att göra längre..då börjar man tänka, när man är rastlös. inte bra. jag vill inte tänka för mycket..är det bara jag som tänker såhär mycket?
Har ni tänkt på att en liten sak kan ändra allt..både till det positiva eller det negativa. en liten sak, ett litet tecken skule göra så stor skillnad. säg till en person om du tycker att hon är extra fin idag, ge någon beröm eller fråga om dom vill ha hjälp. köp hem blommor oväntat, bjud på middag eller överraska med att städa hela lägenheten och köpa vin. små små ting gör livet värt.
men nu skiter vi i det här inlägget som slutade jävligt deppigt haha. imorgon blir det spinning OCH afrodans! ska träna sönder mig nu tills allt har lugnat sig och min hjärna kan gå vidare och fokusera på annat. känns liksom inte som att jag kommer få ett tecken..inget jävla tecken alls.

Kommentarer
Postat av: Ann-Charlotte

Vad har hänt? Kram

2012-03-04 @ 19:13:55
URL: http://ackadacka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0